Zadaj pytanie on-line
  • Przechowalnia 0
  • Szybki kontakt

    tel. 77-54OMNI4
          (77-5466644)
    info@omnishop.com.pl
    GG: 6781025

    OTDR QUAD 850/1300/1310/1550nm, 21/19/35/33dB (FHO5000-MD21)
    Netto: 17 290,00 zł 14 695,00 zł
    Brutto: 21 266,70 zł 18 074,85 zł
    Miernik mocy InGaAs, Hi-Power, (OPM-UP30B), dokładność 5%, zakres -50..+26dBm
    Netto: 375,00 zł 239,00 zł
    Brutto: 461,25 zł 293,97 zł
    Stripper do płaszcza i zbrojenia, Ripley ACS
    Netto: 540,00 zł 499,00 zł
    Brutto: 664,20 zł 613,77 zł
    Adapter SM SC/UPC-SC/UPC DUPLEX
    Netto: 1,99 zł 1,63 zł
    Brutto: 2,45 zł 2,00 zł
    Wizualny lokalizator uszkodzeń, pióro świetlne, 10mW, (VFL-UP10)
    Netto: 270,00 zł 189,00 zł
    Brutto: 332,10 zł 232,47 zł
    Źródło 1310/1490/1550 nm Laser (OLS-UP30B-3L)
    Netto: 1 300,00 zł 990,00 zł
    Brutto: 1 599,00 zł 1 217,70 zł
    Obcinarka do włókien światłowodowych, (FCV-UP50)
    Netto: 649,00 zł 519,00 zł
    Brutto: 798,27 zł 638,37 zł
    Zestaw dla spawacza światłowodów - Rozszerzony
    Netto: 1 299,00 zł 1 049,00 zł
    Brutto: 1 597,77 zł 1 290,27 zł
    Źródło 1300 LED, 1310/1550 nm Laser (OLS-UP30D-3L)
    Netto: 2 160,00 zł 1 090,00 zł
    Brutto: 2 656,80 zł 1 340,70 zł
    ‣ Gwarancje i zwroty

    Poniższe warunki są wyciągiem z Pełnego regulaminu sprzedaży.

    (...)

    14. Wszystkie towary zakupione w OMNItek są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.

    15. OMNItek udziela na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego wydania, chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji. OMNItek zagwarantuje poprawne działanie towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.

    16. Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru lub obniżenia jego ceny.

    17. Gwarancja nie obejmuje:

    • wad i usterek towaru powstałych podczas transportu,

    • wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp.,

    • wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,

    • konserwacji, kalibracji i przeglądów okresowych,

    • wymiany baterii.

    18. W przypadku stwierdzenia wady towaru z wyłączeniem określonych w pkt. powyżej, Zamawiający powinien niezwłocznie zawiadomić OMNItek wypełniając zgłoszenie reklamacyjne zawierające przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu.

    19. Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Zamawiający wysyła na swój koszt towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres OMNItek z dopiskiem SERWIS. W przypadku uznania reklamacji, towar jest odsyłany na koszt OMNItek. W przeciwnym przypadku odesłanie towaru nastąpi na koszt Zamawiającego.

    20. OMNItek rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym towarem wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie każdorazowo powiadomiony pisemnie. W przypadku braku załączenia Zgłoszenia Reklamacyjnego lub gdy będzie ono sporządzone nieprawidłowo, OMNItek zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.

    21. W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne lub będzie niekompletny, OMNItek zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.

    22. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciążają Zamawiającego.

    23. Reklamacje, zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany towar.

    24. W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, OMNItek uprawniony jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.

    25. Firma OMNItek nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek i za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Prosimy o nie odsyłanie nam uszkodzonego sprzętu - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

    26. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy:

    • natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości.

    • poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu.

    • sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną).

    27. Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.

    Feedback

    tel. 77-54OMNI4
          (77-5466644)
    info@omnishop.com.pl

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Użytkownik może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.