Zadaj pytanie on-line
  • Przechowalnia 0
  • Szybki kontakt

    tel. 77-54OMNI4
          (77-5466644)
    info@omnishop.com.pl
    GG: 6781025

    Obcinarka do włókien światłowodowych, (FCV-UP50)
    Netto: 649,00 zł 519,00 zł
    Brutto: 798,27 zł 638,37 zł
    Źródło 1300 LED, 1310/1550 nm Laser (OLS-UP30D-3L)
    Netto: 2 160,00 zł 1 090,00 zł
    Brutto: 2 656,80 zł 1 340,70 zł
    Źródło 1310/1490/1550 nm Laser (OLS-UP30B-3L)
    Netto: 1 300,00 zł 990,00 zł
    Brutto: 1 599,00 zł 1 217,70 zł
    Włókno rozbiegowe MM 100m
    Netto: 590,00 zł 499,00 zł
    Brutto: 725,70 zł 613,77 zł
    Miernik mocy InGaAs (OPM-UP80C), dokładność 5%, zakres -70..+10dBm
    Netto: 899,00 zł 799,00 zł
    Brutto: 1 105,77 zł 982,77 zł
    Zestaw dla spawacza światłowodów - Podstawowy
    Netto: 699,00 zł 599,00 zł
    Brutto: 859,77 zł 736,77 zł
    Mufa światłowodowa pionowa na 48 spawów
    Netto: 124,00 zł 89,00 zł
    Brutto: 152,52 zł 109,47 zł
    Źródło 1310/1550 nm Laser (OLS-UP30A-2L)
    Netto: 860,00 zł 599,00 zł
    Brutto: 1 057,80 zł 736,77 zł
    Adapter SM SC/UPC-SC/UPC DUPLEX
    Netto: 1,99 zł 1,63 zł
    Brutto: 2,45 zł 2,00 zł
    ‣ Korzystanie ze wsparcia technicznego

    Cel

    Wsparcie techniczne dostarcza pomoc w możliwie krótkim czasie, aby Klient mógł prawidłowo i efektywnie używać zakupione u nas urządzenia i podzespoły. Zastrzegamy sobie prawo do poproszenia Klienta o zaktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji w celu rozwiązania znanego problemu lub innej kwestii technicznej.

    Kontakt

    Zasoby on-line

    Usługa jest dostępna dla wszystkich Klientów. Strona www.omnishop.com.pl i zakładki przy poszczególnych produktach zawierają przydatne materiały: FAQ, dokumentację techniczną, artykuły, poradniki itp. To najprostszy i najszybszy sposób znalezienia odpowiedzi na najczęstsze pytania.

    Wsparcie telefoniczne

    Wsparcie telefoniczne jest dostępne tylko dla stałych klientów logujących się do serwisu www.omnishop.com.pl. Klienci dokonujący jednorazowych zakupów bez logowania nie są wspierani telefonicznie.

    Godziny pracy

    Wsparcie techniczne jest oferowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    Czas na odpowiedź

    Czas odpowiedzi na zgłoszenie to termin, w którym kontaktujemy się z klientem aby potwierdzić jego problem. W niektórych przypadkach potrzebujemy uzyskać więcej informacji od użytkownika, aby udzielić jak najlepszej pomocy w rozwiązaniu sprawy. Maksymalny czas odpowiedzi na zgłoszenie to dwa dni robocze.

    WAŻNE. Tego nie wspieramy:

    • produktów wycofanych z oferty producentów z którymi współpracujemy i będących po okresie wsparcia oferowanym przez tych producentów,
    • problemów, które zostały naprawione w ostatniej dostępnej wersji produktu. W tym wypadku sugerujemy aktualizację oprogramowania urządzenia,
    • problemów mających swe źródło w systemach operacyjnych lub oprogramowaniu podmiotów trzecich.

    Feedback

    tel. 77-54OMNI4
          (77-5466644)
    info@omnishop.com.pl

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Użytkownik może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.