Zadaj pytanie on-line
  • Przechowalnia 0
  • Szybki kontakt

    tel. 77-54OMNI4
          (77-5466644)
    info@omnishop.com.pl
    GG: 6781025

    Źródło 1310/1550 nm Laser (OLS-UP30A-2L)
    Netto: 860,00 zł 599,00 zł
    Brutto: 1 057,80 zł 736,77 zł
    Przełącznica światłowodowa 19" 1U, wysuwana, 24xSC sx; CZARNA
    Netto: 73,80 zł 66,50 zł
    Brutto: 90,77 zł 81,80 zł
    Miernik mocy InGaAs, (OPM-UP30A), dokładność 5%, zakres -70..+3dBm
    Netto: 375,00 zł 239,00 zł
    Brutto: 461,25 zł 293,97 zł
    Zestaw dla spawacza światłowodów - Podstawowy
    Netto: 699,00 zł 599,00 zł
    Brutto: 859,77 zł 736,77 zł
    Zestaw dla spawacza światłowodów - Duży
    Netto: 2 999,00 zł 2 699,00 zł
    Brutto: 3 688,77 zł 3 319,77 zł
    OTDR SMF 1310/1550nm, 40/38dB (FHO5000-D40)
    Netto: 12 749,00 zł 10 835,00 zł
    Brutto: 15 681,27 zł 13 327,05 zł
    OTDR SMF 1310/1550nm, 35/33dB (FHO5000-D35)
    Netto: 9 800,00 zł 8 330,00 zł
    Brutto: 12 054,00 zł 10 245,90 zł
    Źródło 850/1300 LED, 1310/1550 nm Laser (OLS-UP30E-4L)
    Netto: 2 310,00 zł 1 590,00 zł
    Brutto: 2 841,30 zł 1 955,70 zł
    Spawarka światłowodowa (FSP-UP60H)
    Netto: 8 790,00 zł 5 890,00 zł
    Brutto: 10 811,70 zł 7 244,70 zł
    ‣ Pełny regulamin sprzedaży

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zakupów w naszej firmie. Przed złożeniem zamówienia prosimy o uważne przeczytanie niniejszego regulaminu, w którym zawarte zostały podstawowe informacje związane ze składaniem zamówień, warunkami dostawy, płatności oraz gwarancji. Zapoznanie się z nimi ułatwi znacznie współpracę pomiędzy naszymi firmami i pozwoli na szybką i sprawną realizację zamówień.

    Postanowienia ogólne

    Sklep OMNIshop.com.pl (dalej: OMNIshop) obsługiwany jest przez firmę OMNItek Tomasz Opoka (dalej: OMNItek), z siedzibą w Opolu, przy ulicy Budowlanych 52, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej miasta Opola pod numerem 32266; numer REGON 532374214; numer NIP 754-124-44-13; nr GIOŚ E0016206WZ.

    Warunki dokonywania zakupów

    1. Sklep internetowy OMNIshop służy do dokonywania zakupów produktów oferowanych przez firmę OMNItek za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia na zakup oferowanych towarów można także składać e-mailem na adres: info@omnishop.com.pl, faksem lub osobiście w firmie OMNItek w Opolu.

    2. Oferta jest skierowana do podmiotów gospodarczych oraz instytucji publicznych i edukacyjnych.
    Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.


    3. Przy pierwszym zamówieniu składanym w OMNIshop należy podać wymagane prawem dane niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży FV VAT, a w szczególności numery NIP i REGON Zamawiającego.

    4. Do zakupów w sklepie internetowym OMNIshop upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.

    5. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym OMNIshop są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Firma OMNItek zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym, z zastrzeżeniem postanowień poniższych. W takich przypadkach firma OMNItek zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone zarówno drogą telefoniczną lub e-mailową przez obsługę sklepu.


    6. W przypadku zakupu dużej ilości określonych towarów możliwe jest indywidualne negocjowanie ceny sprzedaży.

    7. Po przyjęciu zamówienia pracownik firmy OMNItek skontaktuje sie z zamawiającym pod podanym w zamówieniu numerem telefonu lub poprzez e-mail w celu potwierdzenia dostępności zamówionych towarów i ustalenia szczegółów wysyłki.


    8. Zamówienia potwierdzane są w ciągu 4 godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia. O otrzymaniu zamówienia informujemy listem e-mail na podany w formularzu adres.

    Warunki płatności

    9. Zamawiający rozpoczynający współpracę z OMNItek są zobowiązani do przedpłacania zamówień przelewem bankowym przed odbiorem lub wysyłką towaru, opcjonalnie: do odbioru przesyłki za pobraniem.

    10. Zamawiający stale współpracujący z OMNItek, mogą uzyskać dogodne warunki odroczonej płatności w ramach ustalonego limitu kredytowego. W celu rozpoczęcia procedury przyznania kredytu kupieckiego prosimy o przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną kserokopii lub skanu:

    • aktualnego wypisu z odpowiedniego rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej,

    • zaświadczenia o nadaniu numeru NIP, o zaświadczenia o nadaniu numeru REGON,

    • umowy o prowadzenie rachunku firmowego w banku.

    Wysyłka

    11. Towary zamówione w sklepie OMNIshop są wysyłane niezwłocznie lub zgodnie z terminem określonym przez klienta w zamówieniu. Dokładamy wszelkich starań aby czas realizacji zamówienia zawarł się w 2 dniach roboczych od daty jego złożenia. Dotyczy to wysyłki towarów znajdujących się na bieżących stanach magazynu OMNItek. W przypadku gdy jest to niemożliwe, pracownik OMNItek niezwłocznie informuje o tym klienta i uzgodni z nim dalszy tryb postępowania.

    12. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (najczęściej: UPS). Aktualny cennik przesyłek kurierskich dostępny jest tutaj. Na prośbę Zamawiającego istnieje możliwość nadania zamówionego towaru za pośrednictwem przewoźnika Zamawiającego lub dokonanie odbioru towaru przez Zamawiającego bezpośrednio z magazynu OMNItek w Opolu.

    13. Zgodnie z zapewnieniami spedytorów, przesyłki są dostarczone do godz. 17:00 następnego dnia roboczego po wysyłce z OMNItek (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych) do wszystkich miast wojewódzkich, zaś do pozostałych miejscowości maksymalnie w drugim dniu roboczym po wysyłce.

    Warunki gwarancji i reklamacji, serwis pogwarancyjny

    14. Wszystkie towary zakupione w OMNItek są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.

    15. OMNItek udziela na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego wydania, chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji. OMNItek zagwarantuje poprawne działanie towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.

    16. Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru lub obniżenia jego ceny.

    17. Gwarancja nie obejmuje:

    • wad i usterek towaru powstałych podczas transportu,

    • wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp.,

    • wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,

    • konserwacji, kalibracji i przeglądów okresowych,

    • wymiany baterii.

    18. W przypadku stwierdzenia wady towaru z wyłączeniem określonych w pkt. powyżej, Zamawiający powinien niezwłocznie zawiadomić OMNItek wypełniając zgłoszenie reklamacyjne zawierające przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu.

    19. Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Zamawiający wysyła na swój koszt towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres OMNItek z dopiskiem SERWIS. W przypadku uznania reklamacji, towar jest odsyłany na koszt OMNItek. W przeciwnym przypadku odesłanie towaru nastąpi na koszt Zamawiającego.

    20. OMNItek rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym towarem wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie każdorazowo powiadomiony pisemnie. W przypadku braku załączenia Zgłoszenia Reklamacyjnego lub gdy będzie ono sporządzone nieprawidłowo, OMNItek zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.

    21. W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne lub będzie niekompletny, OMNItek zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.

    22. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciążają Zamawiającego.

    23. Reklamacje, zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany towar.

    24. W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, OMNItek uprawniony jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.

    25. Dla urządzeń wysyłanych do serwisu w celu naprawy pogwarancyjnej lub rekalibracji konieczne jest wypełnienie zgłoszenia serwisowego zawierającego przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu lub zadań do wykonania.

     

    Warunki dostawy zamówień

    26. Firma OMNItek nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek i za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Prosimy o nie odsyłanie nam uszkodzonego sprzętu - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

    27. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy:

    • natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości.

    • poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu.

    • sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną).

    28. Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.

    29. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firm kurierskich współpracujących z OMNItek.

      Feedback

      tel. 77-54OMNI4
            (77-5466644)
      info@omnishop.com.pl

      Akceptuję
      Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Użytkownik może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.