info.pl@signalsolutions.eu
GG: 6781025
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Brutto:
Brutto:
‣ Pełny regulamin sprzedaży
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zakupów w naszej firmie. Przed złożeniem zamówienia prosimy o uważne przeczytanie niniejszego regulaminu, w którym zawarte zostały podstawowe informacje związane ze składaniem zamówień, warunkami dostawy, płatności oraz gwarancji. Zapoznanie się z nimi ułatwi znacznie współpracę pomiędzy naszymi firmami i pozwoli na szybką i sprawną realizację zamówień.
Postanowienia ogólne
Warunki dokonywania zakupów
1. Sklep internetowy OMNIshop służy do dokonywania zakupów produktów oferowanych przez firmę Signal Solutions Poland za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia na zakup oferowanych towarów można także składać e-mailem na adres: info@omnishop.com.pl lub osobiście w firmie Signal Solutions Poland w Opolu.
2. Oferta jest skierowana do podmiotów gospodarczych oraz instytucji publicznych i edukacyjnych.
Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
3. Przy pierwszym zamówieniu składanym w OMNIshop należy podać wymagane prawem dane niezbędne do wystawienia dokumentu sprzedaży FV VAT, a w szczególności numery NIP i REGON Zamawiającego.
4. Do zakupów w sklepie internetowym OMNIshop upoważnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.
5. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym OMNIshop są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN). Firma Signal Solutions Poland zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym, z zastrzeżeniem postanowień poniższych. W takich przypadkach firma Signal Solutions Poland zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które zostały już ostatecznie potwierdzone zarówno drogą telefoniczną lub e-mailową przez obsługę sklepu.
6. W przypadku zakupu dużej ilości określonych towarów możliwe jest indywidualne negocjowanie ceny sprzedaży.
7. Po przyjęciu zamówienia pracownik firmy Signal Solutions Poland skontaktuje sie z zamawiającym pod podanym w zamówieniu numerem telefonu lub poprzez e-mail w celu potwierdzenia dostępności zamówionych towarów i ustalenia szczegółów wysyłki.
8. Zamówienia potwierdzane są w ciągu 4 godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia. O otrzymaniu zamówienia informujemy listem e-mail na podany w formularzu adres.
Warunki płatności
9. Zamawiający rozpoczynający współpracę z Signal Solutions Poland są zobowiązani do przedpłacania zamówień przelewem bankowym przed odbiorem lub wysyłką towaru, opcjonalnie: do odbioru przesyłki za pobraniem.
10. Zamawiający stale współpracujący z Signal Solutions Poland, mogą uzyskać dogodne warunki odroczonej płatności w ramach ustalonego limitu kredytowego. W celu rozpoczęcia procedury przyznania kredytu kupieckiego prosimy o przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną kserokopii lub skanu:
-
aktualnego wypisu z odpowiedniego rejestru sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej,
-
zaświadczenia o nadaniu numeru NIP, o zaświadczenia o nadaniu numeru REGON,
-
umowy o prowadzenie rachunku firmowego w banku.
Wysyłka
11. Towary zamówione w sklepie OMNIshop są wysyłane niezwłocznie lub zgodnie z terminem określonym przez klienta w zamówieniu. Dokładamy wszelkich starań aby czas realizacji zamówienia zawarł się w 2 dniach roboczych od daty jego złożenia. Dotyczy to wysyłki towarów znajdujących się na bieżących stanach magazynu Signal Solutions Poland. W przypadku gdy jest to niemożliwe, pracownik Signal Solutions Poland niezwłocznie informuje o tym klienta i uzgodni z nim dalszy tryb postępowania.12. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Na prośbę Zamawiającego istnieje możliwość nadania zamówionego towaru za pośrednictwem przewoźnika Zamawiającego lub dokonanie odbioru towaru przez Zamawiającego bezpośrednio z magazynu Signal Solutions Poland w Opolu.
13. Zgodnie z zapewnieniami spedytorów, przesyłki są dostarczone do godz. 17:00 następnego dnia roboczego po wysyłce z Signal Solutions Poland (oprócz sobót, niedziel i dni świątecznych) do wszystkich miast wojewódzkich, zaś do pozostałych miejscowości maksymalnie w drugim dniu roboczym po wysyłce.
Warunki gwarancji i reklamacji, serwis pogwarancyjny
14. Wszystkie towary zakupione w Signal Solutions Poland są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.
15. Signal Solutions Poland udziela na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego wydania, chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji. Signal Solutions Poland zagwarantuje poprawne działanie towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.
16. Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru lub obniżenia jego ceny.
-
wad i usterek towaru powstałych podczas transportu,
-
wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp.,
-
wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione,
-
konserwacji, kalibracji i przeglądów okresowych,
-
wymiany baterii.
18. W przypadku stwierdzenia wady towaru z wyłączeniem określonych w pkt. powyżej, Zamawiający powinien niezwłocznie zawiadomić Signal Solutions Poland wypełniając zgłoszenie reklamacyjne zawierające przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu.
19. Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Zamawiający wysyła na swój koszt towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres Signal Solutions Poland z dopiskiem SERWIS. W przypadku uznania reklamacji, towar jest odsyłany na koszt Signal Solutions Poland. W przeciwnym przypadku odesłanie towaru nastąpi na koszt Zamawiającego.
20. Signal Solutions Poland rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym towarem wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie każdorazowo powiadomiony pisemnie. W przypadku braku załączenia Zgłoszenia Reklamacyjnego lub gdy będzie ono sporządzone nieprawidłowo, Signal Solutions Poland zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.
21. W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne lub będzie niekompletny, Signal Solutions Poland zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.
22. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciążają Zamawiającego.
23. Reklamacje, zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany towar.
24. W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, Signal Solutions Poland uprawniona jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.
25. Dla urządzeń wysyłanych do serwisu w celu naprawy pogwarancyjnej lub rekalibracji konieczne jest wypełnienie zgłoszenia serwisowego zawierającego przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu lub zadań do wykonania.
Warunki dostawy zamówień
26. Firma Signal Solutions Poland nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek i za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Prosimy o nie odsyłanie nam uszkodzonego sprzętu - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.27. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy:
-
natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości.
-
poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu.
-
sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną).
28. Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.
29. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firm kurierskich współpracujących z Signal Solutions Poland.